- هدف کسپرسکی، جلوگیری از دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات درست
- جلوگیری از دسترسی به اطلاعات معتبر و مفید و افزایش آگاهی و دانش کاربران در حوزه امنیت سایبری و آنتی ویروس ها، هدف اصلی کسپرسکی
- سالهاست که هشدار دادیم که بیشتر رسانه های ایرانی فعال در حوزه های فناوری اطلاعات و امنیت سایبری، با شرکت کسپرسکی و نمایندگانش ارتباط نزدیکی دارند و طبق تهای ( رسانه ای و تبلیغاتی فریبکارانه ) این شرکت روسی فعالیت میکنند.
- میتوان گفت تقریبآ از سال 1387 و همزمان با عرضه برندهای مطرح آنتی ویروس توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران، کسپرسکی بیش از هر زمانی تلاش کرد تا به رسانه های مختلف نفوذ کند تا اطلاعات و گزارشات مفید و درست از دسترس کاربر ایرانی دور باشد.
- البته کسپرسکی حق داشت. زیرا آشنایی مشتریانش و خریداران آنتی ویروس در ایران با برندها و شرکتهای مطرح و پیشرو و معتبر آنتی ویروس، تیر خلاصی بود به حضور این شرکت روسی در بازار ایران.
- و همانطور که میدانید این شرکت روسی فقط در چند کشور اندک مانند ایران توانسته فروش نسبتآ مناسبی داشته باشد.
- برای نمونه در حالی 3 رسانه افتانا، ictna و فناوران، چند روز پیش خبر شناسایی آسیب پذیری در محصولات کسپرسکی، ترندمیکرو و اتودسک را منتشر کردند، که هر 3 این رسانه ها، خبر تاخیر 11 ماهه اصلاح نقص امنیتی در آنتی ویروس های 2019 و 2020 کسپرسکی را سانسور کردند.
- دیگر وب سایتهای خبری و کانال های تلگرامی مانند ping Channel و cysec نیز که ارتباط نزدیکی با شرکای کسپرسکی دارند، از انتشار این خبر امتناع کردند.
- ولی فعالیت طبق تهای شرکت کسپرسکی فقط به نمایندگان این شرکت و یا برخی رسانه ها محدود نمی شود.
- برخی شرکتهای آنتی ویروس مانند بیت دیفندر، ایست، اف-سکیور و آویرا نیز از اطلاع رسانی صحیح در حوزه امنیت سایبری ها و مخصوصآ انتشار اخبار مشکلات محصولات کسپرسکی امتناع میکنند.
- سانسور اخبار مهم نشان میدهد این شرکتها هم نگرانی های مشترکی با کسپرسکی دارند ( نگران آشنایی مشتریانشان با برندهای مطرح امنیتی هستند.) و هم با این شرکت و نمایندگانش ارتباط و دوستی عمیقی دارند.
- این خود کاربران و خریداران آنتی ویروس هستند که باید در انتخاب برند و شرکت ایرانی توزیع کننده، دقت کنند و براساس معیارها و اطلاعات درست اقدام به انتخاب آنتی ویروس کنند.
- ضرر انتخاب های اشتباه و نادرست در نهایت فقط متوجه خود خریدار و مصرف کننده است.
- دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
- کسپرسکی از شرکتهای سازنده آنتی ویروس که برخی کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای ، کاسپرسکی ، کسپراسکای ، کسپراسکای ، و یا کاسپراسکای نیز میشناسد.مدیرعامل شرکت یوجین کسپرسکی .
جدیدترین نسخه ابزار ویروس یابی رایگان ATTK منتشر شد
استارتاپهای آنلاین چگونه از باجافزار و ویروس در امان بمانند؟
ناتوانی کسپرسکی در اصلاح آسیب پذیری آنتی ویروس هایش در زمان مناسب
شرکت ,کسپرسکی ,ویروس ,آنتی ,های ,اطلاعات ,آنتی ویروس ,این شرکت ,به اطلاعات ,شرکت و ,در حوزه ,حوزه امنیت سایبری ,دسترسی کاربران ایرانی
درباره این سایت