محل تبلیغات شما
  • هدف کسپرسکی، جلوگیری از دسترسی کاربران ایرانی به اطلاعات درست
  •  
  • جلوگیری از دسترسی به اطلاعات معتبر و مفید و افزایش آگاهی و دانش کاربران در حوزه امنیت سایبری و آنتی ویروس ها، هدف اصلی کسپرسکی
  •  
  • https://www.durantash.com/images/disna/2019/kl-not1.jpg
  • سالهاست که هشدار دادیم که بیشتر رسانه های ایرانی فعال در حوزه های فناوری اطلاعات و امنیت سایبری، با شرکت کسپرسکی و نمایندگانش ارتباط نزدیکی دارند و طبق تهای ( رسانه ای و تبلیغاتی فریبکارانه ) این شرکت روسی فعالیت میکنند.
  • میتوان گفت تقریبآ از سال 1387 و همزمان با عرضه برندهای مطرح آنتی ویروس توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران، کسپرسکی بیش از هر زمانی تلاش کرد تا به رسانه های مختلف نفوذ کند تا اطلاعات و گزارشات مفید و درست از دسترس کاربر ایرانی دور باشد.
  •  
  • البته کسپرسکی حق داشت. زیرا آشنایی مشتریانش و خریداران آنتی ویروس در ایران با برندها و شرکتهای مطرح و پیشرو و معتبر آنتی ویروس، تیر خلاصی بود به حضور این شرکت روسی در بازار ایران.
  •  
  • و همانطور که میدانید این شرکت روسی فقط در چند کشور اندک مانند ایران توانسته فروش نسبتآ مناسبی داشته باشد.
  •  
  • برای نمونه در حالی 3 رسانه افتانا، ictna و فناوران، چند روز پیش خبر شناسایی آسیب پذیری در محصولات کسپرسکی، ترندمیکرو و اتودسک را منتشر کردند، که هر 3 این رسانه ها، خبر تاخیر 11 ماهه اصلاح نقص امنیتی در آنتی ویروس های 2019 و 2020 کسپرسکی را سانسور کردند.
  •  
  • دیگر وب سایتهای خبری و کانال های تلگرامی مانند ping Channel و cysec نیز که ارتباط نزدیکی با شرکای کسپرسکی دارند، از انتشار این خبر امتناع کردند.
  •  
  • ولی فعالیت طبق تهای شرکت کسپرسکی فقط به نمایندگان این شرکت و یا برخی رسانه ها محدود نمی شود.
  •  
  • برخی شرکتهای آنتی ویروس مانند بیت دیفندر، ایست، اف-سکیور و آویرا نیز از اطلاع رسانی صحیح در حوزه امنیت سایبری ها و مخصوصآ انتشار اخبار مشکلات محصولات کسپرسکی امتناع میکنند.
  •  
  • سانسور اخبار مهم نشان میدهد این شرکتها هم نگرانی های مشترکی با کسپرسکی دارند ( نگران آشنایی مشتریانشان با برندهای مطرح امنیتی هستند.) و هم با این شرکت و نمایندگانش ارتباط و دوستی عمیقی دارند.
  •  
  • این خود کاربران و خریداران آنتی ویروس هستند که باید در انتخاب برند و شرکت ایرانی توزیع کننده، دقت کنند و براساس معیارها و اطلاعات درست اقدام به انتخاب آنتی ویروس کنند.
  •  
  • ضرر انتخاب های اشتباه و نادرست در نهایت فقط متوجه خود خریدار و مصرف کننده است.
  •  
  •  
  • دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران
  •  
  •  
  • کسپرسکی از شرکتهای سازنده آنتی ویروس که برخی کاربران این شرکت و محصولات آنتی ویروس آن را با عناوینی نظیر کسپرسکای ، کاسپرسکی ، کسپراسکای ، کسپراسکای ، و یا کاسپراسکای نیز می‌شناسد.مدیرعامل شرکت یوجین کسپرسکی .

 

جدیدترین نسخه ابزار ویروس یابی رایگان ATTK منتشر شد

استارتاپ‌های آنلاین چگونه از باج‌افزار‌ و ویروس در امان بمانند؟

ناتوانی کسپرسکی در اصلاح آسیب پذیری آنتی ویروس هایش در زمان مناسب

شرکت ,کسپرسکی ,ویروس ,آنتی ,های ,اطلاعات ,آنتی ویروس ,این شرکت ,به اطلاعات ,شرکت و ,در حوزه ,حوزه امنیت سایبری ,دسترسی کاربران ایرانی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خاطرات یک دانشجو چگونه دانش آمورانی شاد داشته باشیم